ПРАВОВІ ПОСЛУГИ ОНЛАЙН
Мені потрібна правова допомога Я - правник і хочу допомогти

Правила ресурсу ПРОСТОПРАВ

Цей сайт створено для того, щоб кожна людина в Україні мала можливість дізнатися як можна розв'язувати її проблему правовим шляхом і зробити це разом з експертом-правником.

ПростоПрав створює можливість правникам проявити свою соціальну активність - допомогти людям.

Правники, реєструючись на сайті, погоджуються:

  1. приймати запити від Клієнтів на правову допомогу
  2. своєчасно в розумні терміни відповідати на запити Клієнтів 
  3. повідомляти Клієнта про вартість своїх послуг одразу після викладення Клієнтом обставин справи
  4. надавати Адміністратору зворотний зв'язок після реалізованої справи (форма зворотного зв’язку автоматично з’являється після завершення спілкування за конкретною справою між адвокатом та клієнтом)

Клієнти, реєструючись на сайті, погоджуються:

  1. надавати правнику всю необхідну та достовірну інформацію для вирішення справи
  2. своєчасно в розумні строки відповідати на запити правника
  3. надавати адміністратору ресурсу ПростоПрав зворотний зв'язок після реалізованої справи (форма зворотного зв’язку автоматично з’являється після завершення спілкування за конкретною справою між правником та клієнтом)

Спілкування правника та клієнта. Особистий чат.

Правник та клієнт спілкуються в чаті на цьому сайті. Завершення справи означає, що правник та клієнт дійшли згоди.
Після завершення справи та закриття чат-вікна клієнту та правнику пропонується заповнити форму зворотного зв’язку (рейтинг правника та клієнта).

Користувачі сайту: Правники

  1. Після того як Ви зареєструвались в особистому профайлі як провайдер правової допомоги, Ви можете отримувати запити від зареєстрованих клієнтів.
  2. Ви отримаєте повідомлення про надходження запиту від клієнта через чат-вікно у вашому профайлі.
  3. Ви маєте право самостійно встановлювати вартість Ваших послуг у конкретній справі.
  4. Ви маєте право звернутись до адміністратора ресурсу ПростоПрав у випадку виникнення спірних моментів у співпраці з клієнтом.

Користувачі сайту: Клієнти

  1. Після того як Ви зареєструвались в особистому профайлі як клієнт, Ви можете надсилати запити до зареєстрованих на сайті правників через чат-вікно у вашому профайлі.
  2. У Ваших інтересах надати всю необхідну інформацію правнику для визначення того, чи може він/вона розв'язати Вашу проблему, яким чином та скільки це буде коштувати.
  3. Ви можете погодитись або відмовитись від співпраці з правником після його повідомлення щодо вартості послуг у конкретній справі.
  4. Ви маєте право отримати обґрунтований висновок правника щодо актуальності завершення Вашої справи.
  5. Ви маєте право звернутись до адміністратора ресурсу ПростоПрав у випадку виникнення спірних моментів.

Вирішення непорозумінь між Правниками та Клієнтами

  1. У випадку виникнення непорозумінь між правником та клієнтом, обидві сторони можуть звернутись до адміністратора ресурсу ПростоПрав.
  2. Адміністратор ресурсу ПростоПрав компетентний допомогти лише у вирішенні непорозумінь, які стосуються правил використання веб-ресурсу і в жодному разі не щодо вашої правової проблеми.

Відповідальність ресурсу ПростоПрав

ПростоПрав не несе відповідальність за якість наданих правниками послуг та не несе відповідальність за достовірність інформації, наданої клієнтом правнику. Рейтинг роботи правників є суб’єктивною оцінкою клієнтів. 

 

Оплата послуг на сайті www.prostoprav.in.ua
Зареєстровані на сайті www.prostoprav.in.ua правники можуть самостійно, виходячи з власних міркувань, визначати працювати їм у кожній конкретній справі безоплатно чи просити за свої послуги винагороду. Вартість послуг правника визначається ним/нею самим/самою відповідно до умов конкретної справи. Правник повідомляє клієнта про вартість своїх послуг одразу ж після отримання запиту та всієї нео... Детальніше
Спілкування правника та клієнта. Особистий чат
Зареєстровані на сайті www.prostoprav.in.ua правник та клієнт спілкуються в чаті на цьому сайті. Завершення справи означає, що правник та клієнт дійшли згоди. Після завершення справи та закриття чат-вікна клієнту та правнику пропонується заповнити форму зворотного зв’язку (рейтинг правника та клієнта). Детальніше
З якими справами можна звертатись на сайт?
Ресурс ПРОСТОПРАВ створено для того, щоб кожна людина (клієнт) могла самостійно розмістити інформацію про свою проблему та отримати допомогу від правника або ж звернутися до зареєстрованого на сайті правника безпосередньо. При пошуку правника самостійно зверніть увагу чи увімкнений у профайлі правника зелений індикатор "деякі справи веду безоплатно". Якщо цей зелений індикатор не увімкнений, це о... Детальніше
Якщо виникло непорозуміння під час комунікації на сайті ПРОСТОПРАВ
У випадку виникнення непорозумінь вам потрібно звернутися до адміністратора сайту. Адміністратор компетентний допомогти лише у вирішенні непорозумінь, які стосуються правил використання сайту.  Детальніше
Чи є конфіденційною особистий чат клієнта та правника?
Інформація, якою обмінюються клієнт та правник є конфіденційною. Запити клієнтів, які розміщені на “Стрічці запитів” не є конфіденційними - їх можуть бачити усі користувачі сайту. Щойно клієнт обрав конкретного правника і розпочав з ним спілкування у чаті, інформація зі стрічки запитів зникає. Інформація з чату клієнта і правника є конфіденційною і зашифрованою.  Детальніше
Скільки може коштувати правова консультація?
Зареєстровані на ресурсі ПРОСТОПРАВ правники можуть самостійно вирішувати чи надавати правову допомогу безоплатно, чи за фінансову винагороду. Вартість роботи за Вашою особистою справою Ви можете дізнатись у правника, надіславши йому запит. Правники у своєму профайлі можуть розміщувати орієнтовну вартість за види своїх послуг. Детальніше
Для чого на ПРОСТОПРАВ є “Стрічка запитів”?
“Стрічка запитів” створена для того, щоб кожна людина (клієнт) могла написати про свою правову проблему, не звертаючись до конкретного правника. Зареєстровані на ресурсі ПРОСТОПРАВ правники отримують повідомлення про новий запит та можуть запропонувати клієнту свої послуги (платні чи безоплатні). Інформація, розміщена на “Стрічці запитів” доступна для перегляду усім зареєс... Детальніше
Правники, реєструючись на сайті, погоджуються:
отримувати запити від Клієнтів на правову допомогу та відповідати на них у розумні строки. Якщо правник працює у справі за фінансову винагороду, він повинен повідомити клієнта про вартість своїх послуг одразу після викладення клієнтом обставин справи; надавати адміністратору ресурсу ПРОСТОПРАВ зворотний зв’язок після реалізованої справи (форма зворотного зв’язку автоматично з’... Детальніше
Клієнти, реєструючись на сайті, погоджуються:
надавати правнику всю необхідну та достовірну інформацію для вирішення справи; відповідати на запити правника у розумні строки; надавати адміністратору ресурсу ПРОСТОПРАВ зворотний зв’язок після реалізованої справи (форма зворотного зв’язку автоматично з’являється після завершення спілкування за конкретною справою між правником та клієнтом). Детальніше
Відповідальність ресурсу ПРОСТОПРАВ
ПРОСТОПРАВ не несе відповідальність за якість наданих правниками послуг та не несе відповідальність за достовірність інформації, наданої клієнтом правнику. Рейтинг роботи правників є суб’єктивною оцінкою клієнтів.  Детальніше